Dacă produsele primite nu coincid cu caracteristicile produselor comandate pe site, nu sunt in perioada de garantie sau au ajuns deteriorate la destinatie, clientii le pot returna in termen de 30 zile cu garantia ca primesc produsul solicitat sau le sunt returnati banii platiti. Cf OUG 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Cf OUG 34/2004, produsele alimentare si cosmetice sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
*Nu se accepta retururi pentru produse desigilate si produsele alimentare deoarece nu se poate garanta depozitarea corecta de la desfacerea coletului pana la returul acestuia.
In cazul unuia sau mai multor produse care ajung deteriorate la destinatie, ne rezervam dreptul de inlocui produsele cu altele noi cu conditia furnizarii de poze clare din care sa reiese defectul. Dovada deteriorarii produselor trebuie furnizata in decurs de 24 de la receptionarea coletului altfel nu va fi luata in consideratie.
Politica de retur
- Clientul anunta intentia de retur printr-o sesizare scrisa pe adresa vanzari@e-natura.ro.
- Un model de formular de retragere îl puteți descarca de pe acest link: https://www.trusted.ro/model-formular-retragere/
- Clientul poate folosi și alt model de formular, cel de mai sus nu este obligatoriu
- Vom face o solicitare firmei de curierat cu care colaboram pentru a ridica coletul intr-un interval orar stabilit impreuna cu clientul si de la adresa furnizata de acesta.
- Clientul preda curierului produsul impreuna cu toate documentele primite initial. Noi vom rambursa suma platita de client in termen de maxim 14 zile lucratoare de la returul produsului. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport retur imputabile clientului.
- Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii (suma ce include si taxa de transport pentru livrarea initiala a comenzii catre client daca transportul nu a fost gratuit).
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
- Se accepta returul doar in termen de 30 de zile de la primirea coletului si doar daca in colet se afla toate documentele primite initial si o adresa scrisa si semnata de client prin care acesta solicita returnarea banilor indicand contul si banca.
- Daca clientul returneaza produsul fara a respecta conditiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta coletul. Daca un colet nu e acceptat de catre un client fara anuntarea in prealabil, acel client va avea la dispozitie doar plata cu cardul pentru comenzile urmatoare.
Politica de reclamatii
- Vom incerca intotdeauna sa solutionam pe cale amiabila orice sesizare sau reclamatie trimisa la adresa vanzari@e-natura.ro. in termen de maxim 10 zile calendaristice. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu e posibila, se vor aplica prevederile legale romanesti.